Elli laadpas

Elli laadpas

Elli laadpas tarieven

Elli Drive Free

Prijs per maand

€ 0,00

AC kWh tarief

€ 0,69

DC kWh tarief

€ 0,89

Starttarief

€ 0,00

Eenmalige aanschafkosten

€ 0,00

Ionity DC kWh tarief

€ 0,79

Blokkeertarief

Na 240 minuten AC laden € 0,05 per minuut. Na 90 minuten DC laden € 0,15 per minuut.

Elli Drive City

Prijs per maand

€ 7,99

AC kWh tarief

€ 0,62

DC kWh tarief

€ 0,81

Starttarief

€ 0,00

Eenmalige aanschafkosten

€ 0,00

Ionity DC kWh tarief

€ 0,79

Blokkeertarief

Na 240 minuten AC laden € 0,05 per minuut. Na 90 minuten DC laden € 0,15 per minuut.

Elli Drive Highway

Prijs per maand

€ 14,99

AC kWh tarief

€ 0,56

DC kWh tarief

€ 0,75

Starttarief

€ 0,00

Eenmalige aanschafkosten

€ 0,00

Ionity DC kWh tarief

€ 0,75

Blokkeertarief

Tarief update:

Voordelen

  • Lage DC (snellader) tarieven
  • Ook bij reguliere publieke AC laadpalen vaak lager tarief
  • Heel groot Europees netwerk

Nadelen

  • Blokkeertarief bij te lang laden
  • Hoge abonnementskosten
  • Abonnement minimaal 12 maanden

Betaal niet te veel voor laden

Ontvang grote tarief wijzigingen & blijf op de hoogte van de beste laadpas tarieven.

De tarieven van Elli kunnen tussendoor veranderen. Ook al heb je een abonnement afgesloten van 12 maanden, je bent niet zeker van een vaste prijs voor de abonnementsperiode. Dat is wat ons betreft wel een nadeel.

Toch blijkt dat Elli de afgelopen periode de tarieven redelijk heeft weten te houden. En bij de duurdere abonnementen de laadtarieven zelfs laag heeft weten te houden.


Over Elli laadpas

Elli is een bedrijf dat gestart is vanuit de Volkswagen groep, de VAG. Ze hanteren een ander model aan dan de meeste laadpas aanbieders. Om gebruik te maken van hun laadpas moet je één van hun 3 abonnementen kiezen. De kosten voor het abonnement kunnen aardig oplopen, maar dan betaal je lagere kWh tarieven bij voornamelijk snelladers.

Ook kun je niet te land blijven staan bij een laadpaal. Na een bepaalde periode ga je een boetetarief per minuut betalen. Wanneer je langs de snelweg bij een snellaadstation laadt zal dat geen probleem zijn, maar bij een publieke AC laadpaal is dat al een stuk vervelender.